Vyšší návštěvnost

Důležitost návštěvnosti

Ne vždy platí, že čím větší návštěvnost, tím je větší zisk. V případě dobře cílených microsite stránek tomu tak však bezesporu je!

Microsite stránky díky své jednostranné specializaci a optimalizaci přitahují přesně ty zákazníky, pro které jsou připraveny a ti tam proto vždy naleznou přesně to, co hledají a poté u vás také zpravidla nakoupí.   

Jak microsite zvyšují návštěvnost

Microsite je optimalizovaná na konkrétní výrazy, které uživatelé hledají. Ve výsledcích přirozeného vyhledávání proto budou dosahovat vyšších pozic než vaše oficiální stránky, které věnují svůj obsah většímu množství produktů či témat. Odkazy, tlačítka a formuláře pak odvádějí z microsite návštěvníky přímo na oficiální stránky.

Například mikrostránky pro e-shop fuski.cz přivádí z vyhledávačů díky optimalizaci měsíčně přes 3.500 unikátních uživatelů a generují celou třetinu objednávek.

Optimalizace microsite

Optimalizovat stránku tak, aby byl spokojený vyhledávač i uživatel, je věda. Algoritmy vyhledávačů zohledňují velké množství dat od obsahu, design, přes odkazový profil až po metatagy. První krok pro optimalizaci je kvalitní analýza klíčových slov.

Microsite lze optimalizovat i pro vyhledávání tzv. Long tail klíčová slova. Obecné klíčové slovo může být například „reality Praha“, ale Long tail bude rodinný dům 5+kk Suchdol. Jsou to velmi konkrétní a dlouhé výrazy, které jsou ale vysoce konverzní. Zákazník přesně ví, co chce a už se jen rozhoduje, kde si to koupí. Tak proč by to nemohlo být zrovna u vás.

Podle vybraných klíčových slov lze pak vytvořit texty, které pomohou zákazníkovi s nákupem. Případně lze i přizpůsobit design a celkový dojem ze stránek tak, aby se na nich cílový zákazník cítil dobře, snadno se orientoval – prostě aby našel přesně to, co potřebuje.

Microsite a zpětné odkazy

Seznam i Google zohledňují při zobrazování výsledků i tzv. odkazový profil. Pokud na vás odkazuje velké množství souvisejících webů a obecně se o vás mluví na internetu, máte pravděpodobně kvalitní produkty a servis a tudíž plusové body. Ovšem odkazový profil musí být kvalitní.

Microsite má unikátní obsah i doménu, tematicky odpovídá vašemu podnikání a odkazuje na vaše oficiální stránky či e-shop. Díky tomu můžete získat další relevantní zpětné odkazy. A to je něco, co vyhledávače rádi vidí.

 

Chci výkonnou microsite

Je microsite i pro vás?

Microsite podpoří prodej každého produktu či služby. Zjistíme váš potenciál a na nezávazné schůzce vám poradíme, co mohou přinést microsite přímo vám.

Napište nám